oorzaak anorexia Ziekten vanuit de Kern behandelen

Werkelijk genezen op een dieper, Lichamelijk - en Psychisch Ziels niveau

Praktijk voor Lichaam & Ziel      Kootwijkerbroek (gem. Barneveld)

Oorzaak van alzheimer en dementie behandelen, ziekte van Pick

Medicijnen helpen de symptomen van dementie, alzheimer te onderdrukken, maar hebben een schadelijk effect en blokkeren de genezing van de hersenen. Er kunnen meerdere fysieke oorzaken voor dementie zijn, maar in eerste instantie zal de oorzaak gezocht moeten worden in de darm- en leverfunctie, voeding, en mineraal tekorten.

Psychologische oorzaak van dementie, ziekte van Pick

Op psychisch niveau heeft dementie alles te maken met veiligheid en weer in voeling met je lichaam komen. Ook de omgeving speelt een belangrijke rol door vertrouwen en veiligheid uit te stralen. De genezing kan pas van start gaan, door het ervaren van veiligheid in het hier en nu. (Dementie betekent vanuit het Latijns: ont-geesting. Onze ziel(aura) is als het ware verbonden, met onze eeuwige geest. Bij dementie bevindt onze ziel(aura) zich dus letterlijk in hogere sferen.)

Reguliere behandeling van frontale of frontotemporale dementie

De reguliere behandeling heeft vaak het omgekeerde effect; vaak bijna chronisch medicijngebruik en uiteindelijk uit huis plaatsing. Daarmee heb je de garantie dat de ziekte zich exact ontwikkelt volgens de regulier gestelde diagnose of prognose van de beginnende dementie.

Succesvolle behandeling oorzaken van dementie

dementie behandelen hersenenZit u in een vergelijkbare situatie, dan is het vaak niet te laat, met geduld en respect voor de cliënt, kunnen we met extra ondersteuning bijvoorbeeld, energetische behandeling, juiste diagnose, voeding en genees-middelen het ziekmakende proces keren. Uit succes ervaring met de ziekte van Pick, of fronto-temporale dementie, biedt ik je de mogelijkheid om dementie doeltreffend te behandelen, ongeacht begin verloop of later stadium van de ziekte, en de oorzaken van beginnende of gevorderde dementie kernachtig op te lossen.

Is er echter sprake van bijv. de ziekte van Parkinson, dan zijn er ook andere verstoringen op fysiek niveau.

Lees ook het onderwerp Oorsprong ziekten